Известие

Collapse
No announcement yet.

2.4 jtd ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • 2.4 jtd ?

    Здравейте,
    Колеги не съм сигорен, че темата е за тука, но не е и проект така че ще питам в тази секция.
    Значи имам 265 коня wrx, но 2.4 jtd ми е тръпка от 3 години и все не мога да се наканя да взема 156тица.Интересува ме(понеже не намерих инфо) голяма драма ли е да направя 2.4jtd 300 коня?Инфо не намерих за това ви моля да кажете дали съм се филмирал, дали има проект в Бг. 2.4 300коня и така.Говорих с няколко човека с напомпани алфи, който твърдят, че след 200коня сa големи драми и да не се занимавам.Ще съм благодарен за малко инфо.

  • #2
    По-скоро след 250-260 са драмите, но чак пък да са големи не са. Пари да имаш за части драми няма
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
      По-скоро след 250-260 са драмите, но чак пък да са големи не са. Пари да имаш за части драми няма
      Мерси много за бързата реакция!А за части какво имаш предвид?Петака нафявам се да няма нужда да се отваря.Пари излишни нямам ма шугата е големо нещо, а ми е мечта да ме дурпат 500+ нютона хахаха да речем.Ако парите са само за турбо, кулери, мап, шаиби, генерация и някоя друга дреболия мисля ще се справя.Малко не ми е ясно със съединителя ко става и кърантията.
      Last edited by kozka; d.m.y г., 16:58.

      Comment


      • #4
        http://www.alfaowner.com/Forum/tuning-and-upgrades/
        Ето тук има проекти,стига да не си скаран с английския...
        Let those Germans dream on about Alfa Romeo

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от tuner Покажи съобщение
          http://www.alfaowner.com/Forum/tuning-and-upgrades/
          Ето тук има проекти,стига да не си скаран с английския...
          За жалост съм скаран, сега го уча.Ако знаех нямаше да питам тука.

          Comment


          • #6
            Ще се наложи и смяна на спирачните апарати с 4-бутални, смяна на спирачните дискове, смяна на скоростна кутия, смяна на съединител, смяна на разпределителните валове със спортни (с удължени времена и увеличено повдигане), смяна на буталата (с ковани) + биелите с по-здрави, полиране на входящ и изходящ колектор, смяна на турбокомпресора с по-мощен, смяна на всички тръби, улуци и кюнци във веригата на турбото със стоманени, които да издържат на налягане от 2-2,5 бара, смяна на интеркулър с такъв с по-голяма площ, евентуално и смяна на маслена помпа, добавяне или смяна на маслен радиатор за маслото с повече разсейваща топлината площ. Неприятният момент е в промяната на дизайна на предната броня - за да се сложи интеркулър с по-големи габарити определено ще се наложи преправяне на бронята, интеркулъра ще се подава под нея, а тръбите му ще се виждат. Вариант е да се направи поръчкова броня, но и там ще отлетят няколко стотака.
            Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
            Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
            Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
            Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от kozka Покажи съобщение
              За жалост съм скаран, сега го уча.Ако знаех нямаше да питам тука.
              До 300 коня едва ли ще я докараш ако не си готов да вложиш в нея доста пари. Все пак освен чип, нова изпускателна система и по-мощно турбо ще трябва да се замислиш и за по-устойчив съединител, спирачки и тнт. Друг е въпроса,дали няма да се наложат и интервенци по двигателя.
              sigpic

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от hayho Покажи съобщение
                До 300 коня едва ли ще я докараш ако не си готов да вложиш в нея доста пари. Все пак освен чип, нова изпускателна система и по-мощно турбо ще трябва да се замислиш и за по-устойчив съединител, спирачки и тнт. Друг е въпроса,дали няма да се наложат и интервенци по двигателя.
                Аха ясно!Бях чул, че петака е кован и няма нужда от отваяне ма явно ке съм разбрал.

                Comment


                • #9
                  До 250-260к.с. на вал мотора и спирачките се справят достатъчно добре,сменя се съединителя с такъв от 166,по голямо турбо и ремап.
                  alfa 159 1,8 mpi/lpg

                  Comment


                  • #10
                    Без смяна на интеркулъра няма да се мине.
                    Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                    Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                    Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                    Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                    Comment


                    • #11
                      Момчета спрете се малко.
                      200к.с. да кажем, че ще ги постигне горе-долу безболезнено!
                      Но за 250-300к.с. нито помпата ще му стига, нито съединител от 166, нито спирачките......
                      sigpic
                      Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                      156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                      147 JTDm 140-Малката манекенка
                      GT- JTDm 150

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
                        Момчета спрете се малко.
                        200к.с. да кажем, че ще ги постигне горе-долу безболезнено!
                        Но за 250-300к.с. нито помпата ще му стига, нито съединител от 166, нито спирачките......
                        Ясно за съединител и помпа но за тия спирачки по леко, че карам 1100 кила кола 265 коня на гумите със сток спирачки и крив заден диск.и е карам доста често в светлата част на дейя с над 160 в София градско.Преди два дни от брюксел стъпих на лябчев с 180 така че споко с тия спирачки, не ги омаловажавам но поне първите три пъти спира много прелично от 180 до 0.Това казвам от моят опит !
                        Last edited by kozka; d.m.y г., 15:54.

                        Comment


                        • #13
                          С 211к.с. на колела,конкретен автомобил е със съединител ВАЛЕО 245мм за 166 и ОРИГИНАЛНАТА карантия на мотора,както и оригиналната спирачна система.Колата се кара така няколко години,като доста често се кара по гонки,без проблеми досега.Единствено се счупи ПОМПАТА,но след като се сложи по-малка шайба за по-високи обороти.Мотора е 136к.с.
                          alfa 159 1,8 mpi/lpg

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от kozka Покажи съобщение
                            Ясно за съединител и помпа но за тия спирачки по леко, че карам 1100 кила кола 265 коня на гумите със сток спирачки и крив заден диск.и е карам доста често в светлата част на дейя с над 160 в София градско.Преди два дни от брюксел стъпих на лябчев с 180 така че споко с тия спирачки, не ги омаловажавам но поне първите три пъти спира много прелично от 180 до 0.Това казвам от моят опит !

                            Много бавно бе колега, аз от там като минавам под 210 не падам през деня.
                            AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                            Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              За над 200 к.с. трябват много неща. Не е само турбо

                              Инжектори
                              Помпа за високото + всичките преправянки покрай нея за да се монтира
                              Датчици (мап, рейл)
                              Турбо + фланци и скоби
                              Кулер + турбо пътища + скоби
                              Съединител усилен (stage2 или 3)
                              Охладител горивен
                              Охладител маслен
                              Генерация
                              Ремап
                              др. допълнителни
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment

                              Working...
                              X